Részecskeszűrő kiiktatás hátrányai

Használt gépkocsi vétele előtt sajnálatos módon nem vizsgálható át a részecskeszűrő állapota

A részecskeszűrő problémája jobbára 160 ezer kilométer körül mutatkozik meg. Ez jórészt a személygépjármű igénybevételétől függő. Akik kifejezetten kis távokon használják, gyorsabban szembesülnek a macerával. A részecskeszűrő regenerálja önmagát. Ámde ehhez intenzívebb fordulatszámon kell haladni hosszabb ideig. A regenerálódás folyamata elkezdődik, a részecskeszűrőben meglevő szennyeződés elég. A Szűrőrészecske részecskeszűrő weboldalán található részlet.

A részecskeszűrő cseréje rettentően drága kiadás. Rettentően mélyen a pénztárcánkba kell nyúlni. A gyári részecskeszűrő ára több százezer forint. Temérdek rémhír terjed a részecskeszűrővel kapcsolatosan, mivelhogy a csere ára nagyon sok.

Gondolhatunk a részecskeszűrő eltömődésére, ha a személygépkocsi fogyasztása növekedett mialatt a teljesítménye durván leromlott. Ha a részecskeszűrő check lámpája felvillan, ne essünk pánikba. Menjünk ki a sztrádára és pörgessük meg a fordulatszámot. Ha azonban ez sem segít, keressünk fel egy részecskeszűrő szakértőt. Aki az új részecskeszűrő díjának töredékéért kiégeti a részecskeszűrőt.

Forrás: reszecske-szuro.hu, 2018-12-31 13:40